måndag 22 april 2013

Nyheter i svart, guld & cirklar...







V.Ä.L.K.O.M.M.E.N



...tisdag!



Idag är det dags att ta en tur till det stora varuhuset Ikea och titta på lite vårnyheter som kommit in. Jag behöver även köpa lite säkerhetsutrustning till köksskåpen och lådorna då lillfia har börjat dra och riva i allt som finns i köket. I morse hittade jag henne sittandes vid soptunnan med ett gammalt äppelskrutt och hon såg himla nöjd ut där hon satt och tugga. Så säkerheten står som prio ett och sen tänkte jag titta på några nyheter och annat som jag gillar.

Funderar på lite svart & guld till vardagsrummet...





 Har länge sneglat på denna fina skål Angenäm i svart och guld. Finns även som vas och kruka.







 Nu har även en väggljusstake kommit i serien Angenäm. Riktigt fin!





 Ikea Stockholms nya cirkelspegel har florerat i en rad bloggar den senaste månaden och måste inspekteras irl.





 Snygga enkla cylindervaser i klarglas till sommarens fina blomster finns att köpa i set om tre.







 Snygga förvaringsaskar Kvarnvik till förvaring av blurr blurr i vitrinskåpet. 

Ja hela den här svarta och guldiga historien började med att jag köpte en läslampa till vår schäslong i helgen efter mycket velande och den är guldfärgad. Och koppar/guld lär ju vara det nya svarta (eller silvriga) om man frågar trendexperterna. Jag har länge velat få in lite mer koppar/guld i vårt vardagsrum och nu verkar det som det är på väg att hända. Vi får se vad jag får med mig hem ;-))!



Ha en riktigt fin tisdag alla fina där ute som hälsar på här på min blogg!

Lämna gärna en kommentar. DET VÄRMER:).


K.R.A.M






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...