tisdag 7 januari 2014

Nyheter till barnrummet...






H.E.J



...hopp!



Jaha då var man tillbaka i ekorrhjulet igen:) Skönt att vara tillbaka på jobbet och få lite rutiner i vardagen. OCH skönt att vi är på väg mot ljusare tider. 

Just nu har det lanserats en del nyheter till barnrummet som jag gillar. Så här kommer lite inspiration till alla småbarnsföräldrar där ute.



Foto: Majvillan



Hemtex webshop (och då enbart i webshopen och inte i butiken) finner du just nu söta lakan i ekologisk bomull från Majvillan och Charlotta Sandberg. Majvillans sagolika och berättande mönster finns även i kuddar och förvaringsboxar i olika färger och storlekar.





Foto: Majvillan



Hittade även denna roliga nyhet från Ikea, skåpet TRENDIG som kanske inte i första hand är gjord för just ett barnrum men som skulle passa perfekt i storfias rum som går i rosa och mintgrönt. Hur coolt som helst.



Foto: Ikea


I februari släpper även Ikea serien BRÅKIG i pastell med fina mönster. BRÅKIG är ett resultat mellan samarbetet mellan ArtRebel och Ikea. En lyckad kombo enligt mig.



Foto: Ikea



Även här har man satsat på snygga förvaringsboxar.



Foto: Ikea



Även sötaste stolarna i pastelliga glassfärger till skrivbordet i barnrummet. Hur gulligt som helst. Så nu får jag nog hänga på låset för serien BRÅKIG säljs enbart i begränsad upplaga.



Foto: Ikea


Nu ska jag klicka mig vidare efter mer inspiration i bloggvärlden. Bästa starten på veckan:)



Ha en fin start på veckan!


K.R.A.M





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...