söndag 2 mars 2014

Drömhuset är till salu...





K.Ö.L.T.O.R.P



...gård är till salu!



Jag tror jag smäller av. Detta fantastiska drömhus som jag visat er redan här är till saluBukowskis. Huset ligger i Sankt Annas skärgård och har varit med i Sköna Hem tidigare. 

En stor skärgårdsfastighet om ca 12,7 hektar i absolut toppskick. Här finns allt du kan tänka dig - ett perfekt boende med en slående havsutsikt, tre nyrenoverade boningshus, tennisbana, hästhage, jaktmöjligheter och alldeles eget fiskevatten. 






PURE LOVE!






Huset ligger fantastiskt vackert i sluttningen mot ett av mina favoritområden i 
Sankt Annas skärgård där vi tidigare haft vår båt.












Underbar utsikt!








Härlig klassisk svensk inredning i vitt och blått som bryter av med trä.









Härliga mönster som bryter av i inredningen från bland annat Josef Frank och Svenskt Tenn.






Jag skulle så gärna köpa detta vackra vackra ställe. MEN tyvärr var det ämnat för
någon annan med betydligt större plånbok. Så jag sparar dessa vackra inredningsbilder
i mitt hjärta och tänker att någon dag, när jag köpt mitt hus ska jag försöka att
återskapa mycket av det som jag tycker är fint här.

En härlig bildkavalkad att starta upp söndagen med. Tycker jag:)



Hoppas ni får en fin söndag!


K.R.A.M

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...